Deep Silver: EU-Publisher für Persona 5 und mehr bestätigt

News vom 07-07-16
Uhrzeit: 2:09
Wie Deep Silver heute via Pressemitteilung verkündet hat, wird man zukünftig diverse Spiele von Atlus und SEGA in Europa vertreiben. Darunter zählen unter Anderem Titel wie 7th Dragon III Code: VFD, Shin Megami Tensei IV: Apocalypse und Persona 5. Europäische Termine zu den genannten Spielen gibt es bisher noch nicht, der Publisher verspricht aber weitere Informationen dazu in Kürze.
 
Offizielle Pressemitteilung:
Deep Silver Enters European Publishing Agreement for Multiple ATLUS and SEGA Titles – Including Persona 5

Munich, Germany, July 6 – Deep Silver, SEGA® of America, Inc., and Atlus U.S.A., Inc. are entering a collaboration to publish multiple ATLUS- and SEGA-brand titles on consoles and handheld devices across all European & PAL territories.

The publishing deal will cover the wide array of future titles for both physical and digital versions across PAL territories, including the SEGA title 7th Dragon III Code: VFD, and the ATLUS titles Shin Megami Tensei IV: Apocalypse, and the hotly anticipated Persona 5.

“We are delighted to have signed this publishing partnership and look forward to using all our pan-European publishing network to maximize the potential of the ATLUS and SEGA games” said Dr. Klemens Kundratitz, CEO of Koch Media/Deep Silver.

”In entering this partnership with Deep Silver, I am truly delighted we will be able to release our titles in the European regions,” said Naoto Hiraoka, CEO, Atlus U.S.A., Inc., and senior vice president of Publishing, Sega of America, Inc. “Not only does the deal span multiple titles, but Deep Silver has a strong presence in European and PAL retailers. They have a strong passion for being able to deliver physical games to our fans in those territories, which we hold in high regard.”
More news to follow shortly on these exciting titles

 Autor:
Christoph Jäger 
Persona 5 Boxart
Die letzten News zu Persona 5: RSS Feed
Screengalerien & Downloads zu Persona 5:
  • Es wurden keine Screengalerien gefunden!
  • Persona 5 [0 Downloads]
Leserwertung abgeben , um das Spiel im PlayStation 4 Leser Ranking zu platzieren!
News-Navigation:
Registrierte Community-User können hier Kommentare zu unseren News verfassen. Du bist noch nicht registriert? Dann nichts wie los zur kostenlosen Community! Wir freuen uns auf deine Meinung zu den aktuellen Ereignissen in der Welt der Videospiele.
Kommentar von Sun
[07-07-2016 8:08] 
Hört sich gut an. Ich freu mich erstmal auf SMT IV: Apocalypse, denn SMT IV hat mir auch schon sehr gut gefallen und Retail find ich besser und auf Persona 5 bin ich auch gespannt.
Kommentar von ness
[07-07-2016 9:01] 
Yeah @ 7th Dragon III Code: VFD!
Aktuell @ GU